Druk op ENTER om te zoeken of ESC om te sluiten

Home > Over Kringloop de Kempen > Werken bij > Vacatures

Vacatures

TEAMLEIDER FACILITAIR FINANCE EN CONTROL

32 – 38 uur

Stichting Kringloop de Kempen bevindt zich momenteel in een ontwikkelingsfase waarin de nieuw uitgezette structuur, vorm en inhoud krijgt. Een proces waaraan met veel enthousiasme wordt gewerkt door onze mensen. Ga jij samen met ons ook deze uitdaging aan?

Dit ga je doen:

Het hoofdaccent van deze functie ligt op finance met affiniteit voor facilitair beheer. Je bent verantwoordelijk voor het samenvoegen en beheren van de taken binnen Facilitair, Finance en Control. Je vervangt de directeur in geval van langdurige afwezigheid. Je bent een essentieel lid van het Management. Gezien de compacte omvang van de organisatie combineer je leidinggevende, adviserende maar ook uitvoerende taken.

Wat vragen we van je:

  • Leiding en ondersteuning geven aan een klein team van medewerkers die uitvoerende taken verrichten op het gebied van boekhouding en administratie, zoals uren- en verlofregistratie en de telefooncentrale.
  • Budgethouder en adviseur met betrekking tot de gerelateerde posten binnen Facilitair, Finance en Control.
  • Bewaken van de tijdigheid, juistheid en volledigheid van de financiële en administratieve processen, om een betrouwbare planning- en controlcyclus te waarborgen.
  • Verzorgen van externe gegevensverstrekking, zoals btw-aangifte, de benchmark en de massabalans voor het bestuur en samenwerkende partijen.
  • Samenstellen en analyseren van managementrapportages om de organisatie van actuele en relevante stuurinformatie te voorzien
  • Opstellen en onderhouden van meerjareninvesteringsplannen.
  • Onderhouden en up-to-date houden van de administratieve organisatie, inclusief bevoegdheden, regels en procedures en toezien op de naleving van het keurmerk.
  • Adviseren en implementeren van relevante ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving.
  • Leiding en ondersteuning geven aan de nieuw te werven facilitair medewerker.
  • Verantwoordelijk voor inkoop en coördinatie van uitbesteding van diensten zoals ICT en gebouwenonderhoud (vijf locaties).
  • Bewaken van de Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) en zorgdragen voor vergunningen en subsidies.
  • Ontwikkelen en beheren van het risicomanagementbeleid, inclusief de verzekeringsportefeuille.

Dit ben jij:

  • Een afgeronde relevante opleiding op Hbo-niveau in een relevante richting zoals Bedrijfskunde of Bedrijfseconomie.
  • Ervaring in een vergelijkbare brede taakportefeuille.
  • Kennis van actuele wet- en regelgeving en risicomanagement.Ervaring met leidinggeven.
  • Sterke analytische vaardigheden en een proactieve, oplossingsgerichte instelling.
  • Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om met verschillende belanghebbenden binnen en buiten de organisatie samen te werken.
  • Je bent je er van bewust dat medewerkers binnen de organisatie in veel gevallen mensen zijn met een ontwikkelbehoefte.
  • Je bent in het bezit van een VOG.

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Een prettige werkomgeving in een inclusieve organisatie waarin samenwerking en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.
  • De kans om bij te dragen aan een duurzame en maatschappelijk betrokken organisatie.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden (schaal 7 CAO Kringloop Nederland) en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

 

Enthousiast geworden?

Ben jij een enthousiaste professional met een hart voor duurzaamheid? Wil je bijdragen aan de ontwikkeling en professionele groei van onze mooie organisatie? Solliciteer dan nu en stuur je CV en motivatiebrief naar personeelszaken@kringloopdekempen.nl.
Je kunt ook eerst telefonisch contact opnemen met Jolanda Snelders, directeur: 040-2544334.  We kijken uit naar je reactie.

OFFICE MEDEWERKER MET FACILITAIRE TAKEN

19 – 24 uur

Wij zijn op zoek naar een office medewerker met facilitaire taken.
Ben jij een enthousiaste professional met een hart voor duurzaamheid en inclusiviteit? Wil je bijdragen aan de verdere professionele groei van onze mooie kringlooporganisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dit ga je doen:

  • administratieve taken
  • zorgdragen voor de inkoop en voorraad van benodigdheden zoals kantoorartikelen en andere facilitaire producten en toezicht houden op onderhoud van de gebouwen
  • zorgen voor naleving van veiligheids- en gezondheidseisen, zoals brandveiligheid, EHBO en het naleven van wet- en regelgeving
  • coordineren van externe leveranciers
  • implementeren van duurzaamheidsinitiatieven met betrekking tot energiebesparing, afvalbeheer en groene voorzieningen binnen het gebouw

Wat vragen we van je:

  • een afgeronde opleiding op MBO-niveau in een relevante richting, zoals facility management, managementassistent
  • kennis van Excel
  • kennis van facilitaire processen
  • zelfstandig kunnen plannen van je werkzaamheden en prioriteiten stellen
  • goede communicatieve vaardigheden
    Voldoe je niet aan alle bovenstaande wensen, maar denk je dat je toch geschikt bent voor deze functie? Ook dan komen we graag met je in contact.

Wat bieden wij:

  • een leuke functie met ruimte voor eigen initiatief en creativiteit
  • een prettige werkomgeving bij een inclusieve organisatie waarin samenwerking en persoonlijke ontwikkeling centraal staan
  • de kans om bij te dragen aan een duurzame en maatschappelijk betrokken organisatie
  • marktconforme arbeidsvoorwaarden (CAO Kringloop Nederland) en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling

Enthousiast geworden?

Stuur je CV naar personeelszaken@kringloopdekempen.nl of bel voor meer informatie met 040 – 2544334 en vraag naar Anja.
De vacature sluit zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Aarzel niet en neem nu contact op.